Twórczość Artystyczna - WYBIERZ BLOG ROKU 2013

Dzisiejszego dnia rozpoczyna się II etap konkursu


Jako, iż w 2013 roku powstało najwięcej moich prac postanowiłam zgłosić swój blog do kategorii twórczość artystyczna.Wszystkie moje koszulkowe realizacje znajdziecie klikając w dział KOSZULKI RĘCZNIE MALOWANE. Natomiast jeżeli chcielibyście zobaczyć jak malunki zostały wykonane zapraszam do działu TUTORIALE, który przekieruje Was do mojego kanału na YouTube. 




Jeżeli zainteresowała Was moja twórczość związana z ręcznym malowaniem wzorów na koszulkach zapraszam Was do oddania głosu na mój blog.


Koszt SMS wynosi 1,23 zł. 
Uwaga! W numerze bloga znak "0" to cyfra zero. Pamiętaj także, aby nie wstawiać w treść SMS-a spacji!
 (Cały dochód z głosowania zostanie przeznaczony na cel charytatywny.)