KAMIEŃ I CO

Każde miasto może zapewne poszczycić się ogromnymi malunkami na ścianach. Murale, które można spotkać w każdej części Wrocławia moim zdaniem ożywiają, niekiedy szarą przestrzeń miasta. Dzięki nim przypominamy sobie o sztuce w drodze do szkoły czy pracy. Dla mnie takie malunki są dużą inspiracją i dają mi natchnienie do działania. 

Jakiś czas temu namalowałam koszulkę na specjalne życzenie z napisem "KAMIEŃ I CO". 
Okazało się, że ten tekst jest częścią muralu jaki powstał w Warszawie w 2009 roku. Grafika zawiera w sobie głębszy przekaz ponieważ jest wołaniem 
o pamięć i pytaniem o znikającą zabudowę przedwojennej Warszawy. 


Na mojej koszulce wzór prezentuje się następująco: 







Zapraszam Was również do obejrzenia etapów malowania tej koszulki:


Ciekawa jestem czy macie w swoim mieście ulubiony mural? Jeżeli tak to jaki? 
Osobiście chętnie bym się wybrała na wycieczkę po Wrocławiu tropem wielkich malowideł ;).